Merhaba güzel annneler ve anne adayları , cinsiyet öğrenmek için 15. Haftamda doktora gittim gitmeden önce çikolata yemiştim bebeğim oynuyordu doktor tam göremedi ama kıza benziyor dedi ve ayakları makata doğru dedi sizce cinsiyet ne kadar doğrudur ve bebeğimin duruşu Doğuma kadar düzelir mi böyle bir durum yaşayanınız oldu mu ? 🤷♀️😍