Ilknur123 Alparslan çok güzel bir isim. Hatta ben hep oğlum olursa Alparslan Türkeş koyarım diyordum eşimde onayladı sonra nedense insanlara bu fikrimi söyledikçe ismi farklı söyledilerini anladım. Bazıları kalın olarak Alparslan derken bazıları daha nazik şekilde Alp Arslan gibi diyor o yüzden bu konuda biraz zorlanırsin ama Göktuğ çok güzel