Merve6475 Kızlar 26+3 ikizlere hamileyim göbegim hic yukarı cıkmadı hep asagıda haliyle bebekler de öyle komsum var Haftamız aynı tek bebek onun göğüslerinin asagısından baslıyo karnı benim oralar boş hep bu sıkıntı mı sizce? Bi zararı olurmu?
Belmaaa Merve6475 benim de sizinki gibi bana göre hep aşağıda hareketlerini de hep kasıkta hissediyorum 28+5
Zhrnz Merve6475 gorumcemin karni.ciktigi gibi hep asagidaydi hatta dr erken dogum yaparsin goren.herkes dogurursun diyodu ama.aksine 40 haftayi gecince.dogurdu
[silindi] Merve6475 bende 22 haftalık hamileyim ama karnım 32 gibi ve çok aşağıda hatta ebem falan da yukarı çıkmaz artık dedi ama korkulcak bişey değil bu dedi sadece karnım göğüslerimin altından çok geriliyo ağırlık aşağıya çok çektiği için 😔
Merve6475 Belmaaa sıkıntı değildir demi ya gerci internetten de biraz baktım olabiliyomuş vucüd yapısıyla alakalıymış
Merve6475 Zhrnz evet internetten biraz baktım erken doğumla alakası yokmuş vücud yapısıyla alakalı diyo
Zhrnz Merve6475 aynen ole onun iki gebelikde karni.asagidaydi benim suan 3. Gebelikhep.yukarda karnim hic inmez bunyeyle alakali o.yuzden solenenlere.fazla takilma zaten sikinti olsa dr soler 🤗
Dunyam17 32 haftalık gebeyim,benim karnımda hiç yukarı çıkmadı, bebek hep aşağıda, bugün doktora gittim, bebek aşağıda ama rahim ağzı uzunluğun iyi dedi, yine de sürekli dinlen, erken doğumu tetiklemesin dedi
Merve6475 Dunyam17 aynen benimde rahim uzunluğum normal evdeyim de dinleniyorum geneldede insallah sıkıntı olmaz
Merve6475 Zhrnz ay sevindim canım ya teşekkür ederim valla tüp bebek ikiz gebelik olunca korktum ister istemez 😔
Zhrnz Merve6475 Rica ederim Allahin izniyle bisi olmaz olumlu dusunelim iyi.dusunelim ole olsun hayirla meleklerini zamaninda al kucagina 🙌🤗
Merve6475 Mlsblnsy hadi ya o zaman cıkmayadabilir benim karnım gerci ikiz belli olmaz doktora sordun mu canım ne dedi bu konuda
Mlsblnsy Merve6475 valla ben sormadım ne yalan söyleyeyim sakıncalı bisi olmadığını bildiğim için normal olduğu için zaten her kontrolümde görüyor ediyor bi sıkıntı olsa söylerdi diyorum zaten çok aşırı büyümedi benimde karnim
Mlsblnsy Merve6475 hareketlerini normal hissediyorum zaten öyle kasiklarimda falan değil normal heryerde hisssediyorum kemiklerime bile vuruyor hatta göbek aşağıda olmasına rağmen