OguzKaan merhaba arkadaşlar ankara şehir hastanesinde doğum yapınca normal doğumda taburcu ediliyirmu ve refakatçi olarak kiz kardeşim.kalicakti izin veriliyirmi bilgisi olan var ise lütfen yazsin esi m ve kiz kardeşimden başka.kimsem yok.
Meriwa OguzKaan rafakatçi bayan alıyorkar zaten direk hastaneyi arayın en sağlıklı bilgiyi ordan alırsınız