DBaybars Smskr0000 Doktorum bana rennie duo yazmıştı 5 kutu, sorun olmuyor sanırım ama herkes bir olmayabilir
Nesliyy Smskr0000 bende kullandim hala kullaniyorum doktorum gunde 5 e kadar kullanabilirsin demisti.
sibelkck31 Gaviskon tabletini yada şurubunu kullanabilirsin rennie den etkili ve zarari yok 27 bitti gebeliğinin midemde ekşime yada agri oldumu iyi geliyor
P_6 Smskr0000 bna de çiğneme tabletini önermedi şurup verdi, ayrıca gebeliğin ilk 3 ayında ilaçları doktora sorsanız daha sağlıklı olur birçoğu içilmiyor. Rennie duo şurup a ben 17-18. Haftalarda başladım