ilkbahar evet bende nasıl tercih meselesi olabiliyor anlamış değilim , niye ısrarla bilimden faydalanmıyoruz kiii.. yok o zararlı, yok bu zararlı ,o yaptırmadı ama bebeği sağlıklı doğdu ,Yok aşı yaptırmam bir aşı karşıtlığı furyasııı 🙄 al işte bir salgın oluyor aşısını bulmak için bilim adamları uğraşıyorlar , aşısı bulunsa ilk koşan yaptıran onlar olur da neyse … millet çocuğuna aşı yaptırdığı için bu yaptırmayanlar yüzünden salgın hastalıklar çocuk ,bebek ölümleri eskisi gibi değil.. bilimi bu kadar reddetmeyelim lütfen ya..