Merhaba arkadaşlar. Ankara’da yeniyim ve açıkçası hangi hastane iyi bilmiyorum. Batıkent’te oturuyorum. Başkent Üniversitesi Hastanesi’ne gidiyorum gebeliğimi öğrendiğimden beri. 15+2 yim şu anda. Aranızda takibi bu hastanede olan ya da bilgisi, tecrübesi olan var mı? Ben çok emin olamıyorum devam edip etmeme konusunda. Cevap yazarsanız sevinirim.