Esratpll 9+3 haftalık hamileyim çay içemıyorum miğdem bulanıyo canım hep yedigün istıyor yada ice tea bi sıkıntı olurmu ? Tecrubeli gebeler
Didialp Esratpll bence içmemelisin,çook ama çook şeker ve katlı maddesi var..maden suyunun içine portakal mandalina sık öle iç belki aklına gelmez
kubra1997 Esratpll ben ilk haftalar degilde 2 tremister oldugumdan beli hep iciyorum hata suan bile 3 bardak ictim ne yapayim icim yaniyor canim cok istiyor dayanamadim zanetmiyorum birsey olacağını benim kiz kardesim gebeliginde yazin siseyi kafasina dikerdi maseALLAH bir kizi var bal bal🤗😊 bence canin istiyorsa ic nefsin icin insEALLAH birsey olmaz🤗
BuketBdk Esratpll ben şuan 30 haftalık hamileyim. Canım istedikçe kola, fanta , sprite hep içtim. Ama eve hep 1 litrelik aldık. İki kişi içince zaten hemen bitiyor :) abartmadan içebilirsin bence.
Minicik1 Ben 12 haftalığım doktor içebilirsin kilo alırsın sadcee dedı abartma ama dedı canınızın cektıı seylerı nefsiniz için yapmalısınz azıcık da olsa bebek daha cok etkılenıyormus
Tugceuzuntopcu Esratpll kola olsun fanta olsun biraz kendimi frenledim içmedim ama ıce tea içtim valla yalan yok. Hiç de kısıtlamadım kendimi. Meyve suyuda içtim. Yani hastalıklı değiliz sağlıklı gebeleriz o kadar kısıtlamaya gerek yok bence tabi aşırıya kaçmadan. Mesela kuzenim soda bile içmedi hamileliğinde. Bebeğe zararı var diye. Kendi fikri ben içtim şifa olsun 🤷🏻♀️
Elifaydogan06 Esratpll 9+4 bende hergğn 2 tane meyveli soda içiyorum şişkinliğim için hemde içmek istiyorum 😂
Mekamu Esratpll bana doktor içmesen daha iyi dedi. Benim canım istemiyordu ama istesem abartmadan içerdim. Şuan son aydayım canım bazen deli gibi kola istiyor içiyorum 😄