Ben 6.5 aylık hamileyim. İlk gunden bu zamana kadar hep normal doğum istedim kilolu bir bayan olduğumdan hemen toparlanirim düşüncesiyle.
Ama zaman azaldıkça ve burdaki doğum hikayelerini okudukça ne kadar normal doğum istesem de her türlü tehli anında sezaryan olmak zorunda olucam.
Sizce hangi sezaryan yöntemi daha iyidir. Burda farklı sezaryan doğum hikayeleri okuduğumda bilgim yok. En kısa sürede ayağa kalkıp bni zorlamayacak yöntem hangileridir acaba
Yardımcı olurmusunuz