MeltemNermin Senna aşırıya gitmemek şartıyla ben yemiştim. Normalde yarım yerken hamileyken çeyrek yedim 🤭 en azindan nefsimi körelttim diyebilirim.
MeltemNermin Senna Birde baharatını hamileyim diye belirtirseniz cok aşırı koymazlar rahatsız etmez sizi.
Akurt Senna cok canim istemesine ragmen yemedim canim. Normalde sakatat yasak zaten hamilelere belki bir iki isirik oda guvenilir biyerden yersen olabilir.
Ktprk Senna 33 haftalık hamileyim en başından beri hep kokoreç aşerdim nerdeyse her hafta yedim bildik temiz bi yer oldugu icin güvenerek yedim
Degisken 5.5 ayda 1 kez yedim çok pişirilmiş olarak güvendiğimiz bir yerden. Ama virüsten dolayı şimdi dışardan yemek söylemiyorum.eski kipa gibi büyük marketlerde kokoreç satılıyor yarı pişmiş onu evde pişiririm çok istersem diye düşünüyorum
Busimss Senna benim doktorum önermiyor ama temiz bir yerden yerseniz ve sık olmamak şartıyla olabilir bence çok canınız cekmis çünkü ☺️
sukranaslier Senna çok canım istediyse yedim bu gecede yemeyi düşünüyoruz sakatata dayanamıyorum hepsini yiyiyorum ama kararında 9 aydır 5-6 defa yemişizdir
Hasret06 Senna ben yedim 32. Haftadayım abartmamak şartıyla yiyebilirsin birde tamamen pişmiş olmasına ve hijyen şartlarına dikkat etmelisin
Yasemin13 Senna Bende yemiştim çok severim çok canım çekmişti çok şükür birsey de olmadı güvenilir bir yerden nefsinizi köreltcek kadar yiyebilirsiniz bnce 🙆♀️