Arzumworld korkma canım ben 39+2de sezaryen oldum beline iğneyi vuruyorlar iğne Acımıyor zaten. Ayaklarım sıcaklık hissediyorsun ve uyuşuyor karnından bacaklarına kadar. Herşyi hissediyorsun ama acı yok bende bebeği karnımda çıkarırken kaç defa bastırdı canım yandı. Hisetim baskıyı bide odaya geçince karnımıza bastırıyorlar. Kanda mikropu atsın diye oda çok acıyor bide son kez ayağa kalmanı istediğinde canım çok yanıyor bol bol yürüş yap hastanede gidip gel. Geçer oda inşallah en fazla 10günde kendine gelirsin allahın izniyle
bne 1hafta da kendime geldim 🙏sağlıkla kucağına al. ❤️