Ben varım 26haftadan beri var kasık ağrım hatta bi gün korkudan nstye bile bağlandım😆 şuan 29um ara ara devam ediyor doktorum normal bebek büyüyor ve kendine alan açmaya çalışıyor dinlendiğinde ağrın geçiyorsa hiç bir sorun yok geçmezse ağrılar düzenli ve sık sık olursa mutlala ara demişti