Kızlar detaylı ultrasona girdim 34.haftada ve baş geliş yazıyordu bazı postlarda 37 de tekrar döndü diyenler var, döner mi acaba 🙄 İnsAllah dönmez normal doğum olur kimsem de yok herkes uzakta virüsten de gelemezler malaesef nor al doğum çok istiyorum hemen ayaklanmak için 🤲🤲Dua edin lütfen kızlar