Azrazerin tgbas hiç belli olmuyor ki 🤷🏼♀️ 11-12 olsa ya da doktor güzel resim vermemiş sanki 10 haftalıklarda bile net görüntü oluyo Crl yazmasa bebek görünemyecek
tgbas Supriz_bebek68 Google ye hizli resim yazıyoruz üz ilk vikanda foto yukle yaziyir canım oedan teşekkür ederim anlaemisiniz böyle tahminlerden 🙏☺️
tgbas Supriz_bebek68 ya İnşallah erkektir bir kizim var erkek istiyoeudm simdide çok mutlu oldum İnşallah digru tahmin etmissinizdri 😍
tgbas Bsrnb aslında doktorun soylemesi lazım ya bu haftada neden söylemiyor ki tecrübeli değil sanırim doktor
Bsrnb minikmucizem11 daha öğrenemedik çok merak ediyorum teşekkür ederim yorumunuz için sağlıklı olması en önemlisi tabi ki hayırlısı ben de acaba erkek mi dedim kafası büyük geldi kendimce yorumladım 😅
Bsrnb 1Vera_ canım Google hızlı resim yükle de ilk çıkan linke tıkla resmî telefonundan yükle kaydet de o resmî üzerine basılı tut kopyala de burda gönderecek olduğun yere basılı tut yapıştır de