kader_jin48 benim başıma geldi 2 hamileliğimde de.kızımda gittiğimde doktorumda şuanki doktorumda aynı şeyi söylediler mideyi zorlamaktan olduğunu dolu dolu al kan gelmediği sürece sıkıntı olmayacağını ama siz genede mutlaka doktorunuza danışın benim başta mide yanmam oluyor artık midemden o kopkoyu kan gelmedikçede midem rahatlamıyor ilaç içtim fayda etmedi bi maden suyu önermişti doğuma hazırlık kursundaki ebem bikaç kez işe yaradı o da artık pek iyi gelmiyor süt o an geçiriyor tekrar başlatıyor daha bunun gibi neler neler kullandım çok baharatlı yağlı salçalı çok aşırı şerbetli yememeye az az yemeye çalış geçmiş olsun canım