Rmysa23 merhaba kızıma hamileyken daha öğrenmeden önce yaklaşık 2 hafta kdr belli belirsiz bulantım olmuştu var ile yok arası ve içime doğmuştu ben hamileyim diye geziyordum ortalıkta ama regle daha çok vardı snr 3 gün kala test yaptım pozitif çıktı canım diğer hamileliklerimde de aynısı oldu hissettim ve hep erken öğrendim ama 2 tane kürtajım var pıhtılaşma çıktı şimdi yeni hamileyim bunda da göğüs dışında belirtim yok denecek kdr az iyiyim çok şükür