Syma95 Kızlar doğum çantanıza yiyecek veya icecek olarak biseyler koymayı dusunuyor musunuz yada neler koydunuz. Mesela hurma sütü artiyormus koymayı düşünüyorum . O tarz şeyler 😊
purplemoon Syma95 ben süt artırmak için rezene ve Melisa çayı almayı düşünüyorum sallama değil ama ot olarak . Ama yiyecek olarak ne alabilirim bilmiyorum 😊
Zehra34 Syma95 hurma incir ıhlamur koydum canım ben bi de su ısıtıcısı (küçük kahve makinası) aldım 😊
Ebru-isil Syma95 valla düşünüyorum ama ne koysam bilemedim hoşaf falan süt yapsın diye önerenler var ama.Kayınvalidemle hazırlar koyarız birşeyler hurma kuruyemiş benzeri falan.evden yapar koyarız çorba falan da.mayıs başı nisan sonu gibi olur büyük ihtimal benim doğum bu virüs yüzünden hastaneden yemek bile yiyemem diye düşünüyorum 🤔
Kizimmmm Zehra34 ben de yanımda ısıtıcı götürmeyi dusunuyodm ama kahve makinem hiç aklıma gelmedi. Size minnettarım 🤭😎🤲
prettywoman Hurma ceviz hem süt hem enerji için çok iyi.Sezeryan doğum yapanlar için de kimyon olmazsa olmaz çok güzel gaz çıkartıyor
Ebru-isil purplemoon olsa bile yakın zamanda olcaksa doğum hijyen açısından virüsten dolayı kullanılmaz da 😌
Esarikay Syma95 canım sezaryen ile doğum yapacaksan eğer kafein ve kakao içeren şeyler koy cantana. Benim anestezistim bol bol bitter çikolata kahve kakaolu kek falan al yanına demişti doğum öncesi görüşmemizde. Hem anesteziyi attırıyor hem mutluluk hormonunu tetikliyor daha çabuk ayağa kalkiyorsun
prettywoman Arzuderinn evet toz kimyon hastanede verilen çorbaya atıp içebilirsiniz ya da bir çay kaşığı kimyonu sıcak suyla karıştırıp içebilirsiniz çok etkili
_zehra_ Syma95 hurma ve zemzem koydum kaşık ,çatal, bardak koydum. Kahve makinası, nescafe ,kayısı kompostosu da gitmeden önce koymayı düşünüyorum. Zaten en kısa sürede taburcu ederler şu durumda . Çok şey koymaya gerek yok bence
Mslm Burda kahvaltı 8de akşam yemeği 5 de veriliyormuş arada acikirsam diye kuru yemiş çikolatali gofret hurma faln koydum bide kayısı suyu koydum kabız faln olmamak için ha bide kuru kayısı koycam doğumuma da 19 gün var virüs olmasa koymazdim eşim alırdı ama şimdi onu almayacaklar yanıma o yüzden çantama koydum canım