KardelenD Merhabalar arkadaşlar, ben sigortalı çalışanım 3 ay sonra doğum yapıcam. Devletin ödeneğini bilen var mı? Alan birisi var mı?
Simgesydn KardelenD brüt maaşa göre değişiyor internette yazıyor herşey net olarak. 3 brüt maaşın 3 te 2 si veriliyor diye biliyorum. Oda doğum iznin bitince işe başlangıç yaptığın zaman alıyorsun.
Nisa-Nalbantoglu KardelenD canım brüt maaşın 3te 2 sini ödüyorlarmış. Muhasebecinize bildirirsen eğer normal maaş gününe yakın yatırıyor sgk. Bide doğum parası alıyormuşsun 1 seferlik 200 küsür