Mihriban74 Cansummm bı nebze içim rahatladı canım çünkü internette ise yaramıyor kanama yaptı bende demiş birisi aklıma takıldı nerde yaptırdın tüp bebeğini
Cansummm Mihriban74 benimki tüp bebek değil canım normal gebelik ama önceden kayıplarım olduğu için tedbir amaçlı 12. Haftaya kadar prolutex 2 ampul hergün göbekten yaptırdım. Hiç endişelenme iyi bir düşük önleyici
Mihriban74 ozgeyns ozgeyns progestan daha kötü canmmm ya kalçan mahvolur oturamiyorumdm yatamıyordm . Nerede yaptırdın tüp bebeğini
Sibellllo Mihriban74 prolutex emsallerinin içinde en iyisi 6 kutu bitirdim ben hiç bir yan etkisi olmayan bir iğne ama içlerinde en memnun kaldığım iğne progestan oldu prolutex ayrıca pahalı
Mihriban74 Sibellllo progestan kullandım aslında 5 hafta daha kullanacaktm kalça ici yağ bezeleri çoğaldı iğne batmz oldu canım çok yanıyordu iğne kiralacak gibi oluyordu kabusum olmustu artık ondan değiştirdi doktorum
Sibellllo Mihriban74 kalçandaki morartılar geçiyor zamanla benimde öyleydi progestan iğne en iyisi etki olarak bende tüp bebeğim prolutex kanamayı etkin olarak kesiyor bırakınca tekrar baslıyor progestan oyle değil ağır ağır etki ediyor ama cozum üretiyor
Ayseegulll Mihriban74 ben kullandım .işe yaramadı bende düşük yaptım bugun inşallah size şifa olur.kanamalı gebelik olduğu için düşük riskim fazlaydı.bana progestan ilaçtan günde üçtane birtanede bu iğneden verdi.elimde 16ampul var maliyeti yüksek biliyosunuz isterseniz gönderirim post açmıştım bunla ilgili elimde ilaçlarım kaldı sevabına veriyorum diye
Mihriban74 Ayseegulll canım ben bugün aldım 3 kutu prulotex ama yetmez 5 hafta kullanacağım varmı elinde bu igne
cansel30 Mihriban74 kadınlar klübünde iyi yazanda var kötü yazanda gerçi sadece orda değil internette bu durum böyle.. bizler iyi yazanları değil kötüleri seçip alıyoruz.. ben 12. Haftaya kadar günde 4 tane estroferm 1 tane progestan kapsül 1 tane prolutex iğne sabah akşam crirone jel 1 tane balık yağı günde 2 tane folik asit kullandım bakınca çok ama Napalım bebişlerimiz için..
Mihriban74 cansel30 evet canım haklısın ekstrofem bende günde 4 defa kullandım dün bıraktım jel sabah akşam alıyorum senin gibi corasprin folik asit stromega balık yağı yanı bide maxijuno vitamin devam ediyorum suan
Ayseegulll Mihriban74 canım para istemiyorum ihtiyacı olana göndericem Ben düşük yaptım göndereceğim kişiye şifa olsun sadece dua istiyorum sağlıklı gebelik nasip olsun banada diye🤲
Ayseegulll Mihriban74 istersen progestan da var bir kutu açılmamış .kullanıyorsan onuda gönderebilirim para istemiyorum
Mihriban74 Progestan 1kutu bendede var Cnm o başkasına şifa olsun inşallah prulotex alabilirim ama rabbim sanada nasip etsin adınla dua edicem. Gerçekten maddi manevi zorlu süreç insan yıpranıyor rabbim yardımcımız olsun.
Merve1010 Bende prolutex kullandım kalçadan iğne olamadığım için bende işe yaradı ağrılarım olmasına rağmen kanamam hiç olmadı şuan zaten 26. Haftadayım .