Esratpll 9+3 haftalık gebeyim sag kasıgımda agrı tarzı sancı mı desem anlamadım 1 saattır gecmıyor basına gelen varmı yada tecrubeli gebeler
Nvn00 Esratpll Kanama olmadığı sürece normal kabul ediliyor. Benimde sol kasigim ağrırdı o dönemlerde hem bebek yerleşiyor hem rahim büyüyor o yüzden. Senin bebeğin sağ tarafa yerleşmiş o yüzden sağ kasigin ağrıyor 😊
Selen2688 Esratpll sağ tarafta özellikle daha yoğun hissedilirmiş canm ondan o haftalar olucaktr 10. Ve 11. Haftada ara ara mümkünse sade soda iç gün içinde rahatlatıyo