Kursadbudak evet ben ilk gebelğmde öyle yapmstm dogum sonrası 6aylık gbi olursun dediler 5-6 aylıkken almıştım pijamamı fln bide zaten lohusa takımlarında beli ayarlanabilirler var onlardan tercih edinn benim karnım baya inmisti hemende korse takmıştım ama sislik fln vardı tabii 6aylık gbi karnımdı ilk zamanlar