kocak_57 Bugun 4 boyutlu ultrasonumda rahim kısalığı çıktı yaşayan var mı acaba erken doğum olabilir dedi doktor korktum bende kızlara danışayım iştedim yaşayan arkaşlarımız var mı acaba
Ltbumt kocak_57 ben de şuan 24 haftalık hamileyim benim de 29 çıktı doktor bana da aynısını söyledi yatıyorum sürekli size ilaç ya da ciğer geliştirici bir iğne falan verdi mi
Nlfr61 Bende 20 haftalık hamıleyken 40 mm den 35 e inmiş kısalık progeston verdı aksam bir tane sabah 2 tane fitil.benım ikiz bebeklerım