Ay maşallah.ne güzel kilosu. Allah sağlıkla büyümeyi nasip etsin. Benim kardeşimde 4.500 doğmuştu amerikada yaptı annem doğumu ordada ölmek üzereysen sezeryana alıyolar sadece. Annemin boyuda 1.50 😄 kardeşim yara yara gelmiş annem gittim geldim diyo.. doktorlar şok olmuştu küçücük kadından o kadar çocuk nası çıktı diye😄