Adelnilaslan 10 lu hastane çıkışı şartmı acaba ben civil den ayrı penye battaniye aldım daha önce şimdi 5 Li alsam yeterli mi hastaneye kaç takım götürülüyor
Seymabebgm Adelnilaslan hastane cikisi ve iki ayri takim sezeryanda 2 gun kaliyorsun normalde 2 gun belli olmadigi icin daha bu sskilde koydm
aysenur30 Adelnilaslan bence de şart değil eşim ortalama hastane çıkışı fiyatına (en düşük 100 TL ) 2 takım almış sadece battaniye eksik gayet güzel battaniye de vardı evde hediye onu kullanıcam ben illa takım olması şart değil ama fotoğraf filan çekimi yaparsanız takım alın derim 🤗
mhmtcnr Adelnilaslan Bence şart değil, kendin de takımlar yapabilirsin canım. 10lunun da tüm parçaları gerekli değil bence. Ben bir tane almıştım onu koydum, geri kalanını 5li takımlar kendim yapıp koydum.
sevgitekes Adelnilaslan ben sezaryen oldum iki takım az geldi Kaynanam yüzünden bebeğin altını güzel baglayamayinca sızdırdı her sefer ben dikişli kalkamiyodum mecburen sonra çıplak kaldı kıyafet de mağaza bulunmuyor gitti başka bayandan aldı doğum yapan fazlanın zararı olmaz ne olacağı belli olmuyor
Sun İnsanlar okadar abartıyoki bnde şaşırdım ne götürceğimi onlara göre galiba bütün dolabı yerleştireyim çantaya
Ebru-isil Ben bir tane 10lu takım koydum 2 tane de 5 Li takım koydum.5 Li koyup battaniye ile de olur neden olmasın.