Arkadaşlar merhaba!
Vakti gelince ayrıntılı ultrasona girmek istiyorum bu da yaklaşık 4-5 hafta sonrasına denk düşüyor. Fakat araştırırken bir şeyler gördüm de sormak istedim. Devlet hastanelerinde detaylı ultrason yok mu? Özele gitmem şart mı? Yaşadığım yerde özel hastane yok çünkü. 🤔