Kızlar 38.haftamdayim aklima cok takıldı suanda bu iğneyi 35+5 haftamda kaşıntıdan dolayı doktorum vurdurdu korkmana gerek yok iyi bisey bebek icin dedi normalde bebeğin ciger gelişimi icin vurduruyoruz dedi varmı bi sıkıntı yasayıp avil iğne olan ya da ne için vuruldunuz herhangi bisey oldumu