Hazalmelek_65 Bana ilk gittiğim doktor hem 2 hafta geri hem de suyunda azalma var demişti. İkinci gittiğim doktor daha tecrübeli ve daha çok tercih edilen bir doktordu bu yüzden rendevu zor bulunuyodu. Suyunu geriliği falan bizzat sordum gerilik yok suyu da normal dedi ona güvendim valla Allaha emanet gidiyoruz inşallah bi sorun çıkmaz