D3rya Kızlar Eylül ismini koyacaz bebişimize ikinci isim arıyoruz sizce Eylül liya uyumlu mu ? Koysak uyumsuz olur mu ? 💙
YagmrK D3rya L ile bitip L ile başladığından biraz zor söyleniyor kuzum 😊 Eylül Mira- Eylül ada- Eylül mila gibi olabilir 😊
D3rya Eşim Eylül istiyor bende liya da olsun dedim ama uymadığını söyledi 😏 bana göre güzel oldu gibi ya