Bir kaç hafta önce 50’lik şeker yüklemesi yaptırmıştım. Sonucum 148 çıktı maalesef. 100’lük yükleme ile kesin tanı konulacaktı ama maalesef korona yüzünden bir türlü yaptıradım. Yani gebelik şekerim kesin olarak var mı yok mu maalesef bilmiyorum. Malum durumlardan dahiliyeye de gidemedim.Doktorum 2000 kalorilik diyet listesini uygulamamı söyledi. Ne yiyip içeciğimi şaşırdım. Siz neler yapıyorsunuz doktorunuz ne önerdi. Ben diyet listesine tam uyanmadım bir türlü. Tatlı, abur cubur, beyaz ekmek vs kestim ama mesela makarnayı kesemedim bir türlü az da olsa yiyorum. Ailemde şeker hastalığı yok, 29 haftalık hamileyim ve sadece 6 kilo aldım. Gebelik şekeri çıkmasını hiç beklemiyordum. Benim gibi bu sorunu yaşayan gebe arkadaşlarım önerilerinize açığım.