Merhaba hamişler.
35 haftalik hamileyim bugün kontrole gittim gayet iyi dedi herşeyi agrim falan yoktu fakat eve geldikten sonra karın ağrısı başladı geçmiyor tekrardan gitsem mi ne yapsam.Gecen hafta yani 34 haftalikken yine karnim agriordu ve gittigimde nts girdim sancı çıkmıştı erken dogum habercisi olabilir demisti doktor ve serum takti sancım geçti su an ki ağrım gecen hafta ki gibi degil daha hafif ama kac saat oldu hala gecmedi 😔