Sizce hangı marka daha ıyı
Suhedq ben Arçelik kullanıyorum çokta memnunum canım
Suhedq bende Arçelik kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım beğeniyorum da
Suhedq hoover güzel marka ama fiyat aşırı yüksek oluyor