Merhaba 12+4 haftalık hamileyim. Yaklaşık 1 aydır sürekli aç hissediyorum. Yemekten kalkıyorum 2 saat sonra tekrar acıkıyorum. Bahsettiğim tatlı tatlı aç hissetme değil mideme kramp giriyor. Bir anda başlıyor ve uzun süre bastıramıyorum ağrısını. Kuru yemiş, yoğurt, meyve hiç işe yaramıyor hatta meyve daha çok acıktırıyor. Benim durumumda olan var mı ?