Aliay şanslı demiyelimde onlar cabuk yumurtluyor canim o yuzden de daha çabuk oyreniyor mesela ben adetimin ya 18 19 cu gunu yumurtluyorum duşun 20 yasim var bir sorunum yok hastaligim yok ama geç yumurtluyorum o yuzden adet gunum gelmeden asla testde çikmiyo hatta 2ci gebeligimde 3 4 gun oncesinde test yapmistim çikmamişti bende çöp posetine atdım tam adet gunumse yine olmayinca ya birtanede yapayim yoksa yok napalim deyip yaptim eşimin haberi yok tabi 1 2 dakikada cikmayinda kenara koyup gitdim yemege donup atmak icin elime aldigimda 2 ci cizgiyi gordum tabi şok oldum ama kac dakikada çiktiğini bilmiyordum eşime soylemedim simdi mutfakta deli gibi çop posetini ariyorum oteki testi buldum karsilastirdim yani gebe olduguma ikna oldum ama yuzdeyuz emin olamadim yarin yani adetimin sabahı tekrar ilk idrarla yapinca 10 dakika dolana kadar cıktı esimi uyandirip soylemiştim gerçi kayb etdim ama heyecani bile insanda hep kalıyor