Nursel45 14 Haftalık hamileyim inanılmaz belim agrıyor acaba normal mi arada kasık ağrısı eşlik ediyor korkuyorum
04052016mh Nursel45 bence normal canım ben 8-9.hafta başladı 16-17 ye kadar sürdü ama beni hastanelik etti 2 defa ağrısı o derece kötüydüm şuan 26 olduk 2 gündür yine ağrımaya başladı
Yakamoz__gul Nursel45 bende 15+2 benimde bir suredir ağrıyor genelde son zamanlar oluyormuş ama belin hassastır belki. Ben 3 kere merdivenden düştüm mesela. Ona bağlıyorum. Ama yinede kontrole gidince doktoruma sorcam.