Sudeszr Uzun zamandir doktora kontrole gitmiyorum bu virusten dolayi korkuyorum. Bugun sabahtan beri sag kasiklarimda oyle bi agri varki neredeyse patlicak belimde ayni sekilde ayrintiliya girmedim daha doktora gideyim mi? 20+5 haftaligiz
Yakamoz__gul Sudeszr bencede git. Benim 15+2 sabah kalktığımda benimde biraz ağrım vardı ama kendi ağrı derecemi bildiğim için ona göre hareket ediyorum. Mesela 4 üzerinden 2 ydi ağrım. 3 e kadar gördüm ilk haftalarda. Ama şimdi 3-4 düzeyinde olsa hemen giderim. Dayanamayacaginiz kadar ağrı olunca hemen gidin diyorlar
Yakamoz__gul Sudeszr o zaman kesin git canım. Allah korusun bı aksilik olur. Birşey çıkmazsa da için rahat eder. Şu an en önemli şey sizin sağlığınız. İnşallah bı sıkıntı çıkmaz 🙏