MiracAlpinveUmutunAnnesi Arrzzu gulsun armagan hanim muayane ucreti 50 tl en son gittigimde dogumumada kendi doktorum girdi cok memnunum doktorumdan birkere daha hamile kalsam gidecegim yer gulsun hanımın yanı olur
MelekBK MiracAlpinveUmutunAnnesi ben de gülsün hanıma gidiyorum. 33. Haftadayim. Allah izin verirse doğumu da orda yapacağım. Odaları ilgileri nasıl doğum açısından? Doktordan memnunum ama hastane nasıl olacak bilmiyorum
Efebilal MelekBK abimin eşi yeni Doğum yaptı odaların hepsi ful doluydu küçük Oda düştü onlara büyük odalar güzel ama küçükler çok kötü fazlada ilgili değillerdi açıkcası ama doktorundan memnun
Efebilal Erkekannesiiii gece ekstra ücret alıyorlarmı bilmiyorum hep gündüz oldu bizimkiler AYTEN hanımın Doğum ücreti 1800 tl diğer doktorlarınki daha uygunmuş
MiracAlpinveUmutunAnnesi Erkekannesiiii hastane saatlari içerisindeydi girdi ama üniversite hastanesi oldgu gece gelemiyo
MelekBK Erkekannesiiii Medipol hastanesinde bana söylediklerine göre doktor hastanede değilse çağırılmıyor, yasakmış. Nöbetçi doktor kim varsa o giriyor doğuma