Kızlar bugün 38+2 haftaligim doğuma 12 gün var dünden beri aşırı bel ve karin agrım vardı şuan kasiklarimda giderek artan ağrı ve baskı hissediyorum sürekli tuvalete çıkma isteği geliyo doğum sancısı mi cekiyorum yoksa geceden beri uyucam diye yatakta döndüm durdum bugün ağrı o kadar değildi giderek çoğaldı henüz nisan yada suyum gelmedi ama ağrılarım fazla adet ağrısı gibi kasiklarimin ağrısına dayanamıyorum şuanda kaynanamın yanında köydeyim doktorumun olduğu hastaneye 1 yada 1- buçuk saat kadar uzağız gitmelimiyim hastaneye