Dilarasavull44 kızlar doktorunuz iyi dediyse iyidir aksi durumda söylüyorlar zaten. Her bebek ve her annenin yedikleri farklı evet az veya çok olabilir kilolu yada zayıf olabilir şahsen ben zayıf olduğu için kafama çok takıyorum. Aaa haftasindakiler daha kilolu bende mi sıkıntı var acaba diye kuruntu yapıyorum. Ki çoğu annelerimiz de bu şekilde.