NCH canim hiç korkma kaderinde ne varsa onu yasicaksin ben suni sanci aldim saatlerce sonra kendim dayanamadım ve sezeryana döndüm eğer ağrı eşiğin düşükse benim gibi hiç kendini zorlama ama haraket yap ben deli gibi iş yapmıştım gece doğumum başlamıştı ama olmuyosada zorlama yapacak bisey yok