Gamzeli Momysumy ammaannn 😁 kan grubunu öğrenmiş olursun aynen inşallah hamilesindir şimdiden aramıza hoşgeldin 😊😘😘
Momysumy Pcoslubiranne Tamam insaAllah birsey kullanmıyorum hamile olmasam da bu yönden faydası olur ☺
BalliVEannesi Momysumy canım şuan istediğin için vicıdın bile o paikolojiye girmiş gibi labilr insanların stresten adeti bile gecikiyor.bana pek hamilelik belirtisi gibi gelmedi ama hevesini kırma biraz rahat bırak kendini o amaçla ilişkiye girdiğinde olmuyor odüşünceyi kafandan at hemencecik olur inş🙏🏻❤
Hatce06 Momysumy kuzum 7 gün boyunca yerleşme kanaması olmaz.bende oldu 5 haftalık hamıle iken birkaç damla ve pembemsi bir renk oluyor. İnşallah hamilesindir ama degılsende üzülme stres yapma olur inşallah folık asit kullan ben kullandığım ay hemen hamıle kaldım tavsiye ederim.
Momysumy Teşekkürler arkadaşlar ❤ Hyirlisi olsun bakalım olmadıysa da olmadı daha olur insaAllah, zaten hemen olmaz 2019 da doğar diye hesaplamstim hemen olmasada sıkıntı yok yani 😅😅