Miniginannesiiii1111 Akdenizbebisi hastane Allah’tan dolu değil dünde acil dolu değildi 2 kişi var yoktu sadece hemşireler vs vardı maske takıp gideceğim Allah izin verirse
Wonderanne Miniginannesiiii1111 kan değerlerine bakılmasında fayda var bende çok üşüyorum bu ara gittim kan verdim sıkıntı yok her şey normal protein tüketsin demiş doktor anlamadım bende neden usudugumu
Mavidilek Aynısı bana da olmuştu yatınca da sırılsıklam terliyordum. Kanımda ciddi derecede enfeksiyon varmış iğne ve ilaç kullandım geçti çok şükür
Wonderanne Miniginannesiiii1111 ooo dikkat etmen gerek kaç haftalıktin sen yüksek tansiyon çok ciddi bir risk takip etmen gerek kendini
Alyadua17 Bende 6 haftalık hamileyim 2 gündür çok fena titreme üşüme var nedn anlamadm bende gece de uyuyamadm
Miniginannesiiii1111 Wonderanne 16. Haftaya gireceğim benim ailemde var bu sorun annem hamileyken yüksek tansiyon ablamın da hamilelikte 6.aydan sonra başlamış yüksek tansiyon doktorum ilaç verdi onu içeceğim 1 hafta tansiyonu takip edip kardiyolojiye gideceğim
Wonderanne Miniginannesiiii1111 benim babamda tansiyon var annemde kalp bende de yüksek tansiyon riski çıktı 23+4uz şu ana kadar yükselmedi 26.haftadan sonra yükleselebilir dediler çok geçmiş olsun 😣
Miniginannesiiii1111 Wonderanne sağol canım benim Allah razı olsun 🤲🏻🤲🏻 ilaç iyi geldi şuan çok şükür
Wonderanne Miniginannesiiii1111 Allah yardımcın olsun yemene icmene dikkat et hamur işi kizartms tuzlu yağlı gıdalardan uzak dur Rabbim şifa versin
Miniginannesiiii1111 Akdenizbebisi vitaminlere falan bakmadı kuzu doktorun yanına girdiğimde tansiyon 18 di sadece tansiyon ilacı yazıp 1 hafta takip et sonra kardiyoloji dedi banada bir dahaki randevuyu taa 5 hafta sonrasına verdi riskli gebelik olduğum halde 🤷♀️
Akdenizbebisi Miniginannesiiii1111 bence başka doktor bakmaya başla 😔 tansiyonunu sürekli ölç çok çok önemli rabbim yardımcımız olsun inşallah 🙏🏻🙏🏻
Miniginannesiiii1111 Akdenizbebisi amiin inşallah aynen başka doktora gideceğim araştırıyorum benim kadar hassas değil çünkü bu doktor ve hep olumsuz konuşuyor hasta psikolojisini düşünmüyor 😔
RabiaMG Miniginannesiiii1111 kansizlik mi var acaba bende 15 haftaligim baslams kansizlik ilac basladi doktorum kansizlikta usume yapabiliyor
Miniginannesiiii1111 RabiaMG bakmadı ki hiçbirsekilde ilgi yok yarın sağlık ocağı kontrolüm var ordaki doktora dicem anlatacam
Akdenizbebisi Miniginannesiiii1111 kaçıncı haftandasın 😞 ben 31. Haftamda düzgün bir doktor buldum sonunda 😔 5. Doktorum bu 😔😔
RabiaMG Miniginannesiiii1111 doktorunu degistir o zaman canim benim tarama yapilirken bakildi iyiydi sonra acile gitmem gerekti orda tahlil yapildi dusmeye baslams kadin dogum doktoruna gosterdigmde kan ilaci baslayalim dusmeye baslams dedi