27ozge27 ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri göbeğimi hiç aldırmadım. Zaten doktorumda doğumdan sonra dökülür dedi. Ama kuaförlerin kapanması kötü oldu ben hep kuaförde ağdamı yaptırırdım kendim hiç beceremem. Zaten 30 haftalık hamileyim karnımdan eğilip çoraplarımı bile giyemiyorum.