Gzeem Adet döneminiz yaklaşıyor diye mi bilmiyorum ama bende 13+2 oldum bugün 2 gündür felaket bel ağrısı yaşıyorum. Doktorumla konustum normal ama, idrar yolu enfeksiyon riski de olabilir bol bol su iç, istirahat et geçmezse gel Bi test yapalım dedi