Kızlar şuan 28+4 m ultrason göre 30 haftalık fln hamileym dün geceden beri ara ara sancım oluyo kasıklarıma kuluç gibi ağrı giriyor belim ağrıyo adet ağrısı gibi ağrım oluyo. Bebek hareketleri azaldı hareket ettikcede idrarım varmş gibi hissediyorm acaba erken doğum belirtisi mi. Etraftanda görenler doğurcam sanıyo karnımın aşağı indiğini sölüyorlar. Korkuyorm……