Bence stoklama bazı bebeklerde alerjiye sebep olabiliyor bezler. Küçük bi tane al dene eğer zarar vermezse onunla devam edersin öbür türlü stokladıkların elinde kalabilir. Ben Prima almıştım küçük paket pişik falan yapmadı o yüzden primayla devam ediyorum