Yasminsel ben 29. Haftads çok sık yaşamaya başladım canım.Kasılmalarım artınca doktora gittim rahim ölçümü yaptı ve rahim kısalığım çıktı.25 mm lere düşmüştü.Kasılmalarım 30. Haftaya doğru daha da artınca yeniden gittim bir kaç gün sonra 21mm e düşmüş.Yatışım yapıldı çünkü bebek yola girmiş gelmeye çalışıyormuş.İhmal etme kendini dinle kasılmaların artarsa kesinlikle doktoruna git her ihtimale karşı