SnmTt taöamen tercıhtır memnunda kalan var tabıkı beb sadece çoğunluğun sesıyım. tarık hocada tup bebek yapan tam 9 arkadaşım var. hiçbiri evladına kavuşamadı başarı oranları neredeyse sıfır cunku laboratuarları ıyı degıl. şımdi dıceksınız bızle ne alakası var ıyı bır dogum doktoru mu hıc bilmiyorum hıc doguma gıden tanıdığım yok hıcbırsey söyleyemem. memnunsanız tabıki sızın tercıhınız, yıllardır tedavı gören anne adayı olarak yazıyorum kımseyı karalamak degıl amacım. yaşadıklarımız yaşayanlar yol katedenler var orada. herkes yaka silkıyor. umarım memnun kalmaya devam eder problem yaşamazsınız.