Tugbakarciga Nasıl gidiyor annecikler. Benim sırt bel bacak ağrılarım var ama genel olarak idare eder. 26 haftada doktora gitmiştik 30 da tekrar gitcez 1 kilo olmuştu bebişim. Sizin nasıl gidiyor
damlanne Tugbakarciga benimde akşamları ağrım oluyor onun dışında gayet iyi bende 26da gitmiştim 1100 gramdı 2 hafta sonra gidicem inşallah 😍
Belmaaa Tugbakarciga 28+5 ve 27den beri bel ağrısından ölüyorum sol bacağımı sürükleyerek yürüyebiliyorum doktorum fizik tedavi dedi ona da gittim ama verdiği kremler işe yaramadı maalesef. Bu ağrıyı doğuma kadar çekeceksem gerçekten çok zor
busraburcak Tugbakarciga 28+5’iz bizde kızımla 😍 sizin cinsiyetler ne nasıl gidiyor bende son bir haftadır sürekli idrar torbamdaki baskı nedeniyle tuvalette geçiyor 😂😂