Bende de en başından beri oluyor. Daha önce de düşük yaptığım için korkudan her defasında dr a koşuyorum. Progestan başladı ve haftalık iğne. Kendini kesinlikle yorma. Özellikle ev süpürürken kendini zorlama gerekirse süpürme. Çünkü karın kaslarına çalışıyorsun süpürge yaparken. Uzun süre ayakta kalma. Ben 1 hafta sırt üstü yattım. Çalıştığım için işe başladım sonrasında. Gerekirse evin kirlensin falan ama umursama. Sana emanet bi can var, hiç birşeyden önemli değil.