Seherbektasb Kızlar yumurtalama, gunum 6 gun gecti bugun test yaptım negatif adetim 10,gun var, sizce daha, erken mi,
Bus_ak18 Seherbektasb kız 13 14 günde zor kana geçiyo seninkinin daha vitamin olmasına var kendini panik yapma az sabırlı ol😂
Seherbektasb Bus_ak18 tesekkur ederım, ocak, ayında Bı dusun oldu ve doktor kendini yeni Bı gebelı hazırla, ddı bu ay umutluyum ıns. 2,gun ince, kahfernegı akıntı, geldi 1 gun surdu umutla yerlesme kanaması diye dusunuyom
Bus_ak18 Seherbektasb ayy evet lekelnme olduysa yerleşme olabilir. İnşallah vardır rabbim yerini doldursun kzum benim. Benimde 1 düşük oldu bu 2. İnşallah sağlıkla ilerler
ayminaninannesi Bende burada bekleyim aynı durumdayım arkadaş gibi çok sabirsizim ama beklemek için kendimi zor tutuyorum 😊
Seherbektasb ayminaninannesi inanın buna o kadar cok sabırsızım kı gunler hemen su gibi gecsın ıstıyprum rabbim hayırlısını versin
tugbaayaz Seherbektasb ben yumurtlamamdan 9 gün sonra dayanamayıp test yapmıştım negatif çıkmıştı çok üzülmüştüm yok diye bi daha yapmadım umudum yoktu sonra adetimden 4 gün geçti kan verdim hamileymişim o yüzden adet gününü yada bi kaç gün geçmesini bekle derim canım